قرارگاه جهادی طلاب عدالتخواه

وَلَقَدْ بَعَثْنَا فِی کُلِّ أُمَّةٍ رَسُولًا أَنِ اعْبُدُوا اللَّهَ وَاجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ

قرارگاه جهادی طلاب عدالتخواه

وَلَقَدْ بَعَثْنَا فِی کُلِّ أُمَّةٍ رَسُولًا أَنِ اعْبُدُوا اللَّهَ وَاجْتَنِبُوا الطَّاغُوتَ

طبقه بندی موضوعی

بیانیه قرارگاه جهادی طلاب عدالتخواه درباره تصویب سقف حقوق ۲۴ میلیونی برای مدیران دولتی:


بسمه تعالی

 آن روزى که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید ما فاتحه دولت و ملت را بخوانیم. آن روزى که رئیس جمهور ما خداى نخواسته، از آن خوى کوخ‏نشینى بیرون برود و به کاخ‏نشینى توجه بکند، آن روز است که انحطاط براى خود و براى کسانى که با او تماس دارند پیدا مى‏شود. آن روزى که مجلسیان خوى کاخ‏نشینى پیدا کنند خداى نخواسته، و از این خوى ارزنده کوخ‏نشینى بیرون بروند، آن روز است که ما براى این کشور باید فاتحه بخوانیم‏  حضرت امام (ره) صحیفه امام ج 17 ص 376
آن روزی که امام (ره) فاتحه آن را خوانده بودند این روزهای مجلس شورای است که نام اسلامی را یدک می کشد  شما به جای آنکه یقه صاحبان زر و زور و تزویر را بگیرید و دست نامشروع آنان بر بیت المال مسلمین را قطع کنید حقوق به ناحق آنان را قانونی می نمایید ؟ راستی اصلا فلسفه وجودی شما چیست ؟ خاصیت شما چیست ؟ وجود شما در مجلس به نفع پابرهنگان است یا شکم بارگان و اغنیاء ؟
فَأَمَّا حَقَّ الضُّعَفَاءِ فَضَیَّعْتُمْ وَ أَمَّا حَقَّکُمْ بِزَعْمِکُمْ فَطَلَبْتُمْ فَلَا مَالًا بَذَلْتُمُوهُ‏ وَ لَا نَفْساً خَاطَرْتُمْ بِهَا لِلَّذِی خَلَقَهَا وَ لَا عَشِیرَةً عَادَیْتُمُوهَا فِی ذَاتِ اللَّهِ أَنْتُمْ تَتَمَنَّوْنَ عَلَى اللَّهِ جَنَّتَهُ وَ مُجَاوَرَةَ رُسُلِهِ وَ أَمَاناً مِنْ عَذَابِهِ
حقوق ضعیفان را تباه ساخته‌اید و به پندار خود حقّ خود را گرفته‌اید. شما در این راه نه مالی خرج کردید و نه جانی را برای خدا که آن را آفریده به مخاطره انداختید و نه برای رضای خدا با عشیره‌ای درافتادید، آیا شما به درگاه خدا بهشت و همنشینی پیامبران و امان از عذاب او را آرزو دارید؟ خطبه منی امام حسین (ع)
چرا آقایان می توانند یا حقوق مادام العمر برای خود تصویب کنند و یا حقوق به ناحق نجومی را با یک مصوبه طاغوتی برای خود و دوستانشان  قانونی و موجه نمایند اما نمی توانند داد بیوه زنان بی سرپرست را با 5- 6 بچه قد و نیم قد را با مستمری 75000 تومان سر دهند و حقوقی در شان آنان برای آنان تصویب نمایند ؟ چرا برای حقوق مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی و پابرهنگان و کپرنشینان فریاد نمی زنند و قانونی تصویب نمی کنند ؟ چرا؟ چرا برای حقوق خانواده های شهداء و جانبازان و آزادگان داد نمی زنند ؟ چرا برای حقوق بازنشستگان فریاد نمی زنند ؟ چرا برای حقوق فرهنگیان زحمت کش مصوبه ای ندارند ؟ آیا انسان درجه یک و دو داریم ؟ آیا خون مسوولین بی مسئولیت از خون شهید دادگان و اسیردادگان پررنگ تر است ؟ آن کدام دین و مکتب و منطقی است که اجازه می دهد عده ای حقوق نجومی بگیرند و عده ای حقوق جهنمی ؟ چرا باید شان حضرات مدیر رعایت شود اما شان پابرهنگان و کارگران و معدن چیان و شهید و اسیر دادگان نباید رعایت شود ؟؟؟
همانطور که در فقه اسلامی است که اگر حاکمی گناهی بکند ولو در خفا خود به خود معزول می گردد  نمایندگانی که این مصوبه حقوق های نجومی را تصویب کردند بداند که طاغوتی هستند و از امروز به بعد مشروعیتی نخواهند داشت لذا پیشنهاد می کنیم خودشان  خیلی محترمانه استعفا دهند و از ملت شهید داده رسما عذرخواهی نمایند .
والسلام علی من اتبع الهدی .
قرارگاه جهادی طلاب عدالتخواه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۳
قرارگاه جهادی طلاب عدالتخواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی